lørdag 3. mai 2014

Kjekk strikkebok

Denne boka har eg venta på. Den såg så lekker og innbydande ut på framsida, og eg handlar ofte bøker på grunnlag av forsider. (Med varierande hell skal eg ærleg innrømma..)


Men denne var like bra inni som utanpå. Likar du barneoppskriftene frå Pickles og Den Store Guttestrikkeboka så likar du desse.



Ingen store overraskelsar, men med mange koselige og søte modellar. Både til guttar og jenter. Eg har bare bladd gjennom, så eg veit ingenting om oppskriftene er gode, enkle og forstå osv.


Damene bak boka har også ein blogg som er verdt å sjekke ut - http://www.gustavogberta.blogspot.no/



1 kommentar:

  1. Ser ut til å være en interessant bok. Takk for tips/ omtale :)
    På nettsiden deres er det en kjole: "Missoni inspirert kjole".
    Likte den modellen godt :) Finnes den i boken tro...?

    SvarSlett