onsdag 28. mai 2014

Handelslekkasje og halv pris på garn

Eg er litt treeeeeg med blogginga for tida. Heldigvis ingen krise, men sånne oppturar som denne fredagen er verdt å dela.
Vetlaløo i Odda hadde opent, og når det plutseleg passa for både Linda, Monica, meg og Sølvi- ja då var det berre å dura gjennom tunellen.
Så lenge me ikkje har nokon skikkeleg garnbutikk her i kommunen, så vert det litt handelslekkasje både til Odda og Stord, og alle tre garnbutikkane i Odda fekk gleden av besøk denne dagen.

 
Men den koseligaste stunda vart utan tvil på Vetlaløo. Alle hadde spøt med, me koste oss med te og kaffi og timane flaug. Kundar kom og gjekk, men me fant verkeleg roen i den lune garnløa.
Eg anbefalar alle strikkeklubbar, venninnegjengar eller andre spøteglade å ta turen. Her kan det verkeleg spøtast i idylliske omgivelsar.
Linda har og blogga om turen, det kan du lesa om HER!


Og eg hadde utan tvil teke ein ny tur til Vetlaløo i går, om det ikkje var for at eg var i Bergen. Det var nemlig halv pris på alt garn i heile butikken!! Altså sånne tilbud likar me. Har lova meg sjøl at neste gong, DÅ må eg få det med meg!
Hjelpe litt når eg skrur på dataen nå i kveld og ser at Strikkinnom har halv pris på alt i nettbutikken fram til midnatt! Her er det bare å hiva seg rundt og sjå om ein ikkje kan få tak i nåken godbitar som f.eks Cascade...

4 kommentarer:

  1. For en koselig dag dere har hatt! :) Og jammen så jeg ikke ett kjent fjes: Sølvi :)
    Håper du får en fortsatt koselig kveld og en koselig kristi himmelfart :)
    Og kooos deg når du handler etterpå ;)

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har hatt det.

    SvarSlett
  3. Heisann! 😊 ser du skriver at det ikke er noen ordentlige strikke butikker her i kvinnherad.. kjekt du finner både i Odda og på stord, men vet de har en kjempe koselig strikke butikk på halsnøy, med mye gøyt strikk, godt garn og god service! 😄 nå har det vel og startet en garn butikk i Mauranger og.. lurer og på om det ikke er garn butikker i rosendal og? Vet det selges noe garn på Baronessa på husnes , tror nok alle yter sitt beste av service og stiller opp med både det ene og andre garn merket. 😊 verdt å ta turen! Mvh yasmin 😄

    SvarSlett
  4. Skal være smilefjes der spørsmål tegnene er ;)

    SvarSlett