lørdag 26. april 2014

Pruting er undervurdert!

På min veg til påskeferie i Suldal vart det ein liten stopp i Odda. Vi hadde 7 minutter til overs før vi hadde ein avtale, og når vi likavel passerte Husflidbutikken så måtte eg innom.
Som eg har antyda tidlegare så er eg ikkje mektig imponert over denne butikken, men når det bare var for å slå i hel dei 7 minutta så fekk den duga.

Og på innsida møtte eg ei blid dama, som eg aldri har sett der før. Og så stod det jammen ei tilbudskorg skvist inn bak døra. I korga var det stort sett lilla og brun Mandarin Petit, sennepsgul Sisu og gult heklegarn. Skiltet kunne fortelja at det var -50%.


Så eg spurte om eg fekk ein god pris viss eg kjøpte ein god del nøster...
Det gjorde eg, som dåke ser:):)

 
4 nøster Lanett, 2 nøster Smart, 12 Sisu og 24 Mandarin Petit til 500 kroner. Syns egentlig eg gjorde ein bra handel eg, med tanke på at ordinær pris var sånn omtrentleg 1596 kroner. Med andre ord, pruting er undervurdert! Og heller ikkje utenkeleg at eg vurderar å gå innom butikken igjen ved ein seinare andledning...

5 kommentarer:

  1. Der fikk du ett godt kjøp. :)

    SvarSlett
  2. Det var jo et kupp! Noen dyre 7 minutter, men likevel! :D
    Har du en plan for noen av nøstene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Er det ikkje noko som heiter Penger spart er penger tjent? :)
      Sisu nøstene tenkte eg kofta med ein gong, men det blir neppe i år:)

      Slett
  3. En herlig følelse det der -når man har fått mye godt garn til en god pris ;)
    Grådig stilig farge på Sisu'en!

    SvarSlett
  4. For et varp Jane :) herlige farver! Blir spennende å se hva du tryller frem etterhvert :)

    SvarSlett