onsdag 30. april 2014

Bare to små nøster....

Ein liten svipptur til Husnes for å kjøpa litt sommarkler til husets minste bebuerar, og då vart det jo sjølvsagt garn med heim. Syns egentlig eg har vore flink etter jul, har ikkje vore dei avskrekkande mengdane med nytt garn i hus. (Likevel såpass mykje at eg er glad mannen aldri er heime når eg kjem med posane mine)


Men, det var ikkje så mykje sommarkler å få tak i på detta senteret. Egentlig så var det jo ikkje så mykje garn heller som frista, men desse to nøstene låg og lyste i mot meg. Bokstavelig talt!


Dei blir til sokkar..... ein gong. Vil ikkje komma med forslag om kva for eit år det blir, men eg lovar å strikka av det før det går ut på dato.


I postkassen dukkar det også opp litt kjekke ting mellom reklame og rekningar. Hadde nesten gitt opp heile Strikkemagasinet, og vurderte sei det opp. Syns det er så lite småting der, stort sett jakkar og genserar. 


Men så dukkar jo denne modellen her opp, og den falt eg pladask for. Den SKAL eg laga, forhåpentligvis i år. Drømme litt om lett bomullsgarn, mens eg durar vidare på Marius.

1 kommentar:

  1. Så herlig sokkegarn!
    Må nå bli lekre sokker til jentene dine ;)
    Skjønn genser du har valgt deg ut å strikke.

    SvarSlett