lørdag 5. april 2014

Går det på fram, mon tru?

Eg føle eg strikke og strikke og strikke og strikke, men det vise knapt igjen. Eg er ikkje komt halvvegs på bolen ein gong, og det etter ganske iherdig strikking denne veka. Det er berre å gå på med krum nakke.


Nå var planen at eg skulle bruka heile helga til å strikka, men det gjekk litt i vasken, bokstavelig talt. Det starta bra då, med lunsj på svingen torsdag.


Når fredagen kom så klarte eg å lausriva meg frå strikketøyet og tok eit skikkeleg skippertak. Vaska bad og bytta på senger. Var så fornøyd med meg sjølv i går kveld, la meg med den tanken at lørdags morning kunne eg stå opp og gå rett på strikkinga. Det trudde eg i alle fall fram til 03 i natt når eldstejenta fant ut at ho skulle ta vårreingjeringa på tarmsystemet.
Så nå sitte eg her, utslitt etter spybøttetømming, og vente at dagens 8 vaskemaskin skal bli ferdig. Strikka, seie du, nei jammen, det har eg endå ikkje rukke i dag.


Enn så lenge kose eg meg med sist ankomne strikkeblad, og konkluderar med at eg seriøst må læra meg heklekunsten. Så mykje artig å laga, som aldri på nokon som helst måte kan bli lika stilig i ein strikka versjon.




2 kommentarer:

  1. Uffda, fått omgangssyken jenta di, stakkar... Vel, man skal ikke planlegge så alt for mye, for da kommer det no` kjepper i hjulene - ganske så typisk ;) nytt på bladfronten ja - vel, jeg har klart meg uten blad nå Jane, i......bortimot 2 mnd-er ca (?) syns æ e flink no ja ;) spørs i morgen da, skal en tur til byen, en aldri så liten "påskerunde", skal ha litt småtteri. Fine blader, og god bedring til jenta di

    SvarSlett
  2. Og du, bolen vokser jo den da!! Nå må du være snill med deg selv her :)

    SvarSlett