lørdag 19. april 2014

Påskemysteriet med den forsvunne sko

Denne påsken har slett ikkje starta som planlagt. Eg skulle kosa meg med ungane på hyttå, eta masse god mat, aka og ikkje minst strikka. I staden har eg lege strak ut med omganssjuka heile veka, ikkje ete og i alle fall ikkje strikka. Så i går reiste me heim. Tidenes mest asosiale og slappe påske.


Men, med kort veg til hytta så fekk ungane seg ein tur. Det var lite snø, så ski var utelukka, men det var god mulighet både til aking og snøballkrig.


Litt grått eine dagen, men så skein det verkeleg opp. Alle kunne vera ute, lunsj på verandaen og ungane storkoste seg.
Påskeharen hadde jammen teke seg ein tur til fjells den og!


Utpå ettermiddagen ropar Madel at ho ikkje har sko. Og då har frøknå klart å gå av seg eine skoen i snøen. Og me leita, og leita.. og leita, men me fann søren ikkje skoen igjen. Årets påskemysterium med andre ord. Ganske utruleg egentleg, for det var ikkje så mykje snø, og jentå hadde ikkje klart å bevega seg over dei store areala. Pappa leita lenge, gravde og snudde på snøen, men skoen er som sunke i jorda. Reknar med den dukkar opp utover våren.


Men, uten sko måtte då altså frøknå berast ned att. Det hadde sjølvsagt ikkje ho noko i mot. God utsikt frå ryggen til Bestefar.


Nå får eg bare kryssa fingrane for at resten av påsken byr på meir strikking og garnkos. Når eg ser rundt på ka andre har rukke og fått av pinnane i påsken så skjemmer eg verkeleg laget!
For påskeinspirasjon til både strikkepinnar og heklekrok kan du sjekka ut sidene til garnstudio, der finn du og mønster til denne lubne, gule saken her!

1 kommentar:

  1. Alt til sin tid - er det noe som heter, og slik er det vel med kropp og håndarbeid også Jane :) leit å vær syk i påska da, når det endelig byr seg fridager som man vil tilbringe i lag med fam.medl. Håper du er på bedringens vei, så tror jeg nok heller ikke at verken pinner ell garn rekker få så mye støv på seg hjemme hos deg :) ha en forts fin dag

    SvarSlett