onsdag 2. april 2014

Gave fått og gave bestilt!

Plutselig, plutselig dukka det opp ein mjuk pakke i postkassen min. Først skjønte eg ingenting, hadde eg bestilt garn?? Pleie jo huska det i så fall...


Men, det var slett ingen garnbestilling. Det var rett og slett ein kjempekoselig hilsen frå Trøndelag. Og legg merke til innpakningspapiret!!! Tusen takk Rigmor, det gjorde sterkt inntrykk:)


Så må eg bare visa kva eg har bestilt i bursdagsgave til han eg deler huslånet med. Fortsatt tre veker til han har dag, men desse måtte eg vera sikker å få i hus.


Eg har bestilt to kuuule, rett og slett ekstremt stilige, t-skjorter til han. Budskapet kan jo ikkje bli så mykje tydeligare enn dette? Nettbutikken hadde utruleg masse tøft, bare sjekk HER!

 


2 kommentarer:

  1. Ååå så koselig da! Rigmor er snill :)
    Stilige t-skjorter :)
    Håper du får en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Ja, Rigmor kan det der med pakker! Veldig stilig innpakningspapir -og medfølgende kort ;)
    Ellers er jo pakken du selv har bestilt "Midt-i-blinken"-gave. Kan jo ikke sies bedre :)))

    SvarSlett