søndag 14. april 2013

Det kan lønna seg å rydda...

Eg tenkte at eg skulle bestilla meg nåken nye rundpinnar, synes det var så slunkent i mappa mi. Fremja til og med bursdagsønske til maen om at det kunne passa med pinnar, sidan det i alle fall trengs to sett/par av kvar lengde og tjukkelse.


Heldigvis så tok eg meg ein aldri så liten rydderunde i strikkeveska mi før eg la inn bestilling nokon som helst stad. For jammen skjulte det seg ein god del innimellom påbegynte prosjekt og garnrestar. Etter at desse er på plass ser eg jo at det med fordel kan fyllast på med eit par størrelsar, men ikkje fullt så mange som eg først antok.



Tenkte du nå at du også treng ei slik mappe til rundpinnane dine, så finn du den f. eks HER!


Det er ei god stund sidan mohairlua til eldstejenta var ferdig, men med etterslep på blogginga og datakræsj kjem framsyninga først nå!

Eg blei inspirert av denne lua her i Sidsels blogg. Uten å lesa eller tenka så nøye over strikkefasthet osv så fant eg fram nåke mohairgarn frå starten av 90-talet og drog i veg. Tenkte at det var nå rimelig tynt og litt loddent, som det skulle vera i oppskrifta. Som eg har blogga om før, så oppførte jo ikkje mitt garn seg i nærheten av det garnet som lua faktisk skulle strikkast i. Det var tjukkare, lødnare og varmare. Så når lua var ferdig hang den ikkje sånn fancy bakover, men stod 20 cm rett til værs. Ikkje særlig stilig...


Heldigvis var ikkje gode råd hverken dyre eller vanskelege. Eg sydde (ja eg sydde heilt frivillig) to små sting for å feste lua nertil bakpå. Det viser ikkje, og den kan plutselig gå for å faktisk likna litt på ei baggylue i forbifarten.


Med to tøffe treknappar på eine sida var jenta fornøyd, og med den kalde mars det har vore så har lua vore flittig brukt. Den er ekstremt varm, blei nesten glødande på hendene mens eg strikka. Holde farge og fasong i vask gjer den også. Vil du lesa meir om den trøblete starten på denne lodne saken, kan du kikka innom dette blogginnlegget!






3 kommentarer:

  1. Så fin lua ble! Å for en kjekk måte å oppbevare rundpinnene på :-)

    SvarSlett
  2. Det var en fin og kledelig lue jenten hadde fått seg!
    Det er en kjekk oppbevaringsmappe du har til strikkepinnene dine
    -det ser unektelig litt bedre ut med lagringen på andre bildet i forhold til på det første ;)

    SvarSlett
  3. Fin jente med flott lue.
    Godt å få rydda i strikkepinnekaos.
    Savner deg på Sanquharalongen.

    SvarSlett