søndag 3. juni 2012

Ei veka med kjøkkenklutar



Nå har eg kun strikka kjøkkenklutar i meir enn ei veke, og er egentlig ganske fornøyd med den aktiviteten for ei stund. Herlig å få brukt opp ein masse restar av allslags rare typar bomullsgarn som eg hadde liggande, og nå er det faktisk bare garn nok til to klutar til av sånne "einstøingar" av nåken nøster. Ryddestrikking!







Eg har brukt litt ulikt garn og litt ulike mønster, og dermed har både størrelse og fasong på klutane blitt forskjellig.


Muskat soft frå Drops, her brukte eg dobbel perlestrikk og pinne nr 4. Strikke ganske fast, og ville ikkje at klutane skulle bli for harde.





Så strikka eg i Paris frå Drops. Dette garnet er ein del tjukkare, men samtidig mjukare. Pinne nr 5 og det "vanlige" klutmønsteret med ein pinne rett, og så annankvar maske rett og vrang tilbake.






Prøvde og vrangbord på eit par filler med to rette og ein vrang i Paris på pinne 5, og med 60 masker.






Neste prosjekt er ein liten babykjole der eg har planar om å sy på ein blondekant nederst. Alle som kjenne meg veit jo at eg har nål og tråd-fobi, så det er vel ingen som trur det før dei ser det når det gjeld syinga. Men planen er der i alle fall. Siden dagen i dag har blitt brukt på tivoli og restaurantbesøk, så satsar eg på et par timar med strikking nå før Jon Blund klare overmanna meg.

1 kommentar:

  1. Så mange fine kluter du fikk ut av ryddestrikkingen din. Deilig å få vekk det som bare ligger der og suger energi og kreativitet ut av en, og roper "bruk meg" hver gang en tar et nytt og fint garnnøste.
    Liv

    SvarSlett