fredag 14. mars 2014

Høna eller egget?

Ser når eg blar tilbake i bloggen at det jammen har blitt litt bøker i det siste. Eg er litt usikker på korleis dette skjer, plutselig bare er dei i postkassen.:)


Men altså, denne boka her - med hønsestrikk- synes eg liksom måtte vera representert i bokhylla mi. Eg såg føre meg side opp og side ned, med mønsterbord etter mønsterbord, så det blei ein ørliten skuffelse når eg bladde gjennom boka og det var masse "utenomsnakk" og mange bilder av ein og samme genser.


Eg meiner på ingen måte at boka er dårleg, den var bare ikkje heilt som eg hadde forventa meg. Det er lekre og innbydande bilder, fine modellar, og det er jo mange mønsterborder. Bare ikkje så mange som eg hadde sett for meg oppi mitt lille hode!


Boka er absolutt ein "bør ha" for alle strikkerar, og eg applauderer løysinga med ringperm. Då blir mønstrane lettare å bruka. Alle oppskriftsbøker burde vore sånn, svært praktisk. Ein slepp trykka, kna, dra og slita for å få boka til å ligg oppslått.
Viss denne ikkje står i hylla di endå, kan du kjøpa den HER!

2 kommentarer:

  1. Denne boken likte jeg også!
    Mange kjekke mønsterborder som kan lures inn i ulike plagg :)

    SvarSlett
  2. Denne har jeg også, pst; Jane :) den ble kjøpt før jeg tok denne "stopp-shoppen" av bøker :-) flotte mønstre! Og du, jeg prøver holde bena på bakken hva mønster angår, før det kommer i posten, så blir jeg heller gladelig overrasket over mange mønstre :) riktig god helg Jane, håper du har gode dager :)

    SvarSlett