mandag 3. mars 2014

Garnsalg - rett hjem!

Når eg kom igjen frå husmorferien min låg det jammen ein pakke å venta på meg. Så kan dåke jo gjetta kva som var oppi...


Det er faktisk andre gang eg har bestilt frå Berits strikk og sybutikk. Og denne gongen var det fleire nye garnsortar i posen.





Eg begynne få ganske mykje Helårsgarn i skapet, uten at eg har  strikka ei einaste maska med dette endå. Men det kjennes veldig godt ut, og lovord frå andre strikkerar gjer at det blei bestilt også denne gongen.


Tjukt garn med tanke på vestar. Ser mykje ut, men går ganske fort å bruka opp. Litt andre fargar enn eg vanlegvis går for.




Det skal bli spennande å testa både Samo og Carmen, alltid kjekt med nye strikkeerfaringar. Slengte med ei lita votteoppskrift i pakken min, ein gong må jo eg og få til å strikka vottar.


Dagens tips: Hos Strikkenett er Alpaca Silk frå Garnstudio månedens nøste - kun 17 kroner. Har ikkje prøvd garnet, men det ser ut til å vera midt i blinken til mjuke kosegenserar.

2 kommentarer:

  1. Herlig syn... Bare kos deg, du!!!

    SvarSlett
  2. Et herlig syn Jane, men du, dette Carmen-garnet fra Permin, har du prøvd dette før? Jeg har såvidt kikket på det, og du, jeg må få spørre deg om noe, det er 2 uker siden jeg sende en konvolutt til deg, er den virkelig ikke kommet frem? Klem fra trøndelag :)

    SvarSlett