mandag 24. februar 2014

Mønsterrydding..

I går strikka eg ikkje ei einaste maska, men følte ikkje dagen var heilt bortkasta for det. Eg brukte nemlig dagen til å rydda i strikkelektyren min.


Bøker, blader, hefter og diverse utklipp låg i et kaos uten like, så det var på høg å gjera noko.
Undervegs såg eg at det jammen var dobbelt opp av nokre bøker og...


Nå er lause mønster komt i permar, alle bladene er sortert, og bøkene er komt på plass i strikkekroken. Nåke seie meg at eg ikkje trenge meir mønster heller....


Alt eg fann ut eg ikkje hadde bruk for, eller hadde dobbelt av, la eg rett og slett ut for salg på FB på gruppa Kjøp/Salg/ Bytte av Garn/Tilbehør. Satsar på at det kan få ein god heim hos andre strikkegale.

1 kommentar:

  1. Litt av en jobb du har fått unna her! Veldig greit å få en oversikt over hva som finnes "på lager" ;) Og siden du er inne på dette med hefter -nå har jeg kjøpt Allers sitt strikkehefte som du nylig omtalte i blogg :) Lot meg visst påvirke....

    SvarSlett