fredag 21. februar 2014

Den kulørte ukepresse

Det visar tydeleg på alle vekebladene om dagen at strikking verkeleg er i vinden. I nesten kvart blad fristar dei med varm strikk, og det får ofte like stor plass på framsida som slanketips og kakeoppskrifter. Og eg har jo då, ikkje uventa, latt med freista eit par gonger... Men det er jo eit heller sørgeleg kapittel når alt kjem til alt...



Eg klarte å motstå både Allers sin Interiørstrikk og Familiens beste strikkeoppskrifter (merk dåke at eg skriv dette med ein smule stolthet i tastaturet) - og når det kom til stykket så var jo Familiens beste bare ein ønskereprise av tidligare utgitte mønster. Med andre ord, eg hadde samtlige.
Til og med KK har jo hatt to bilag med strikk på kort tid nå, og eg trur nok at dei fengar den litt yngre garde som kanskje vil strikka seg eit moteplagg. F.eks Skappeljakken eller noko lekkert frå Pickles


Men, Allers sitt hefte Herlig Strikk klarte eg ikkje å motstå... Og dette heftet var verkeleg ein opptur. Fleire nye modellar eg ikkje hadde sett før, og opptil fleire ting eg verkeleg kunne tenkt meg å strikka. Herleg mix av både småplagg og større prosjekt, og mange fine og enkle genserar som passar godt for den som ikkje er gira på å montera. Veldig masse fint til barn, også til gutt. Med andre ord, heftet var vel verdt dei 69 kronene.

1 kommentar:

  1. Veldig sjelden jeg kjøper slike hefter-nettopp fordi jeg synes oppskriftene er kjente fra før.. Men godt at du sjekker ut for meg hva som er verdt å investere i! Nå kommer jeg sikkert til å ta en kikk i heftet fra Allers på neste handletur ;)

    SvarSlett