tirsdag 25. februar 2014

Strikkeleksikon

Det er på langt nær alle strikkerelaterte bøker som har komt det siste året, som er verdt ein plass i bokhylla. Eg er kanskje litt vanskelig og kresen, men etter å ha kjøpt ein del bøker så veit eg i alle fall kva bøker som har mest nytteverdi for min del.


Garnglede i Rosendal er eit eksempel på ei bok som i mine auger har tilnærma lik null strikkeverdi. For all del, fine bilder og lekker layout, men det er ei mønsterbord som går igjen på jakke, sokkar, pute osv. Når den rosemønstersaken heller ikkje er fantasupermegamajestetiskflott så blir den i alle fall ikkje å finna i mi bokhylle. Som souvenir eller minne etter å ha vore i Rosendal er den nok hakket bedre, det er jo veldig mange fine bilder mellom dei to permane..


Denne strikkeboka derimot, kjem meir i kategorien Verdt sin vekt i gull. Lekkert design..



                                  Ryddig og oversiktelig, omtrent som eit mønsterleksikon...



Og her finn ein jo det meste ein treng. Syns det var veldig greit at kvart mønster var klassifisert etter vanskelighetsgrad.  Denne bør absolutt få plass i mange bokhyller.


3 kommentarer:

  1. Enig med deg i at dette er to vidt forskjellige bøker -hvert til sitt bruk vil nå jeg si ;)
    Nydelige bilder i Garnglede. Kunne med fordel spilt på mer enn ett mønster, men jeg fant flere modeller som falt i smak.
    "De beste strikkemønstrene" ser ut til (utifra bildene dine) å være et oppkomme av mønstre! Garantert en bok som gjør nytte for seg :)

    SvarSlett
  2. Så enig med deg, denne boken er bare kjempeflott! :) jeg ventet på den gjennom hobbyklubben for ei god stund sia, men den kom aldri.... Så da måtte jeg ut og kjøpe - heldigvis ikke utsolgt; 1 stk igjen der jeg var. Den ligger oppslått allerede her ;) masse fristelser å se her :)

    SvarSlett
  3. Heisan, nå mente jeg boken "De beste stikkemønstrene".

    SvarSlett