fredag 30. august 2013

Bringebærrød

Nille har hatt et aldri så lite garntilbud - 3 for 2- og når eg tilfeldigvis var innom så.....
Ja, du kan jo tenka deg kossen det gjekk? Måtte nok bli med et par nøster heim. Det er liksom ein indre stemme som gjentar "godt tilbud - godt tilbud - godt tilbud" i garnsenteret av hjernen min.


Men, eg begrensa meg rimelig godt om eg må få sei det sjølv. KUN 3 nøster, og då altså eit av dei gratis. Det er så lite at det nesten er ingenting det jo. Har ingenting med at eg ikkje likar garnet dei har på Nille, men det har aldri blitt særleg mykje garnhandling der. Kanskje fordi det er litt traust?
Men, denne gongen måtte eg altså ha med et par nøster av den nydelige ceriserosa/bringebærraude fargen her. Trur ikkje eg har strikka med Senjagarn før, så det blir ei ny erfaring.
Garnet har eg faktisk ein plan for...

Og når eg likevel var i det bringebærraude hjørnet så slo eg til med ei lita kake. Dei som kjenner meg veit at det høyrer med til sjeldenhetene at eg bakar. Trur nesten solformørking og skuddår førekjem hyppigare enn at eg svingar sleikepotten. Men nå var det altså på tide med ei lita solformørking, og eg vart retteleg nøgd med resultatet. (Det er ikkje kvar gong, og er kanskje ein indirekte årsak til at eg bakar sjelden)


Enkel, kjapp, få fallgruver. Og faktisk endå bedre etter å ha stått ei natt i kjøleskapet, eller kva Monica? Oppskrifta fann eg i eit blad hos frisøren, så takk til Zjakk Frisør.

1 kommentar:

  1. Lekker kake og tråd som matcher, betre kan det vel ikkje bli! Kaka ser forresten nydelig ut, reknar med det vert noko nydeleg av tråden og?

    SvarSlett