lørdag 28. april 2012

Blek, men fattet..

Ja, det må vera den beste beskrivelsen av sokkane til Victoria, som ikkje holdt lika godt på fargen etter 40 grader i vaskemaskin.  Farga Ida strømpegarn med Kool Aid tidlegare i vinter, og strikka sokkar til Victoria av dette.




Sokkane er vaska ofte, men då bare på ullprogram, og fargen har holdt seg lika fin.
 For å gjera det lett for meg sjøl så heiv eg dei i lag med nåke superwash ullundertøy på vanlig vask 40 grader i maskinen. DET skulle eg kanskje ha latt vera. Plutselig ser sokkane ganske falma ut, og ein lys body som også var med i samme maskinen har fått et yndig rosaskjer over seg.



Så for framtida trur eg nesten at eg skal halda meg til ullprogram på sånne sjølvfarga ting, kjedelig om alt skal verta bleikt..
Men lærdommen er jo kjærkommen å ha med seg, siden eg har brukt 5 timar i dag på garnfarging... Nå ventar me i spenning på tørking... Og så mykje farge gjekk det at eg faktisk må bestilla meir Kool Aid, kan ikkje venta på neste USA tur nei...




Bleikt var forresten ikkje desse nydelige hespane med Hacho som snille Lene kom med til meg i forsinka bursdagspresang. Nydelig garn, som eg faktisk ikkje har særleg av sidan eg synes det kostar meir enn det smakar. Men nå selde dei visstnok dette ut på Baronessa på Husnes, så då var det kanskje overkommeleg likavel. Godt for lommeboka og garnlager at eg faktisk ikkje skal til Husnes neste veka, så er det kanskje håp om å styra unna?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar