mandag 30. juni 2014

Mønsterdiagram

Kom over ei bok som det faktisk var ganske uten betydning at ikkje var på norsk. Den er på engelsk, så eg er jo ikkje heilt hjelpelaus, men har endå ikkje komt meg over dørstokken med engelske mønster.




Men, her er det nesten bare diagram. Side opp og ned og i mente. Perfekt viss ein vil plukke litt for å lage eget design på ting. Synes den var inndelt veldig greit og, lett å finne fram i.



Ei stjerne kan jo vera så mangt, variasjon over tema.
Eg kjøpte boka mi hos ark på nett, men den er sikkert å få tak i andre plasser også.  Ei god investering i alle fall, og nå var jammen boka på tilbud og!


3 kommentarer:

  1. Den ser jo skikkelig fin ut Jane - er så enig, diagrammer er rene velsignelsen om man stusser litt over språket - enten det er tysk ell engelsk noen ganger :) kos deg masse - nå får du nok masse inspirasjon.

    SvarSlett
  2. Den boka såg fristande ut! Kanskje eg skulle spandera den på meg...
    Fortsatt god sommar, og takk for innlegg i bloggen min!

    SvarSlett
  3. Takk for flott info om boka.
    Den ser virkelig bra ut, så den havnet i min handlekurv også!

    SvarSlett