tirsdag 24. september 2013

Nye Drops i hus

Dei fire siste mønsterheftene frå Garnstudio har sjølvsagt kome i hus. Og ja, eg veit at alle mønstrene fins gratis på nett, men det er liksom noko heilt anna å sitta bla i et glansa hefte enn å scrolla seg gjennom side etter side på nett. Får liksom eit bedre bilde av modellane i heftene enn eg får på skjermen.




Når det er sagt så blir eg heller ikkje denne runden veldig imponert av Garnstudio. Dei har liksom kjørt seg bom fast i det sporet dei har vore i dei siste fem åra, og det ser ikkje ut til at det er nokon endring i sikte! Desse evinnelige jakkane i fabel multicolour kjem visst aldri til å forsvinna!


Og så irriterar det meg at det er så lite oppskrifter til herre og barn. Det drypp eit og anna hefte til baby, men det er langt mellom. Og kva med ungdommane, guttar og jenter mellom 8 og 16? Hadde vore så kjekt med litt oppskrifter til dei også.


Nå skal eg ikkje svartmala heilt her, for eg fann nokre fine modellar som eg kunne tenkt meg å laga.
Som denne fine genseren her, som også fins i ein jakkemodell.


Og nå når hausten er komt kan det vera på sin plass med ei fin lua på knollen.


Barneheftet var ikkje noko for meg, rett og slett fordi det var hekling. Den kunsten beherskar eg fremdeles ikkje... *flaut*
Og det var mykje hekla kaker, is, leiker og sånn putlerier, og det er slett ikkje min stil.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar